»Ko npr. 60. dan po nesreči umre študent prava Numa Turcatti (Enzo Vogrincic), eden od pripovedovalcev zgodbe, je težko čutiti kaj drugega kot splošno sočutje do situacije, enako, kot če bi zaradi poškodb umrl kdor koli drug od njih.«
»Kot fascinantno pri zgodbi je poudaril dejstvo, da se 'zaplet sicer začne prav prek telefona, a otroci odložijo elektronske naprave in se lova na 'zaklad' lotijo analogno. Odlična nota zgodbe je, da se da zabavati v avanturah tudi brez pametnih telefonov.'«
»Triler, prežet s seksom, umetnostjo in zgodovino, sili bralce, da se sprašujejo, kje naj potegnemo mejo med iskanjem pravice in maščevanjem.«
»Wenders bo tokrat v film prelil Dahlovo zgodbo o 'hazarderju', ki mu je uspelo z meditacijo ugotoviti, kakšne karte ima njegov nasprotnik, denar od zmag pa je pozneje porabil za odpiranje sirotišnic.«
»Orjaški peščeni črvi so čudo računalniške animacije in spadajo v kanon najimpresivnejših filmskih pošasti – v resnici bo na nadaljevanje treba počakati že zaradi možnosti, da bomo vendarle videli Chalameta jezditi eno od teh nakaz.«
»Kostumografija Jacqueline West se ne naslanja na klasične trope futurizma – nasprotno; tako scenografija kot kostumografija imata pridih arhaičnosti in simbolizma v kombinaciji z 'biomehaniko' v slogu H. R. Gigerja.«
»Sledi tvegana operacija, izposojena iz kakšnega cenenega zaporniškega filma, ki pa se obnese: Polinejk izgine v noč, Antigona je zanj zastavila svojo svobodo.«
»Kot ljubitelj romanizacije filmov s ponosom najavljam Bilo je nekoč v Hollywoodu kot svoj prispevek k temu pogosto marginaliziranemu, a oboževanemu literarnemu podžanru.«
»Literarni talent Quentina Tarantina je očiten že od njegovih prvih scenarijev, toda videti, kako spretno obdaruje svoje like z življenjem na knjižnih straneh in kako nenehno preseneča bralca ‒ tudi tistega, ki film pozna na pamet ‒ pomeni videti mojstrskega pripovedovalca, ki bo preizkusil novo obliko in jo naredil za svojo.«